~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Thursday 28 July 2011

ceria takod doctor ??

al kisahhhhh ,, taibb ! hahax . 
heyhey ! meh sni na cita pi kat hampa . heee ~ tadii lpas mghrib , aku bwk la mak aku pi psar mlm desa murni ueh . aku la ajk , na bli bqg sket . bqg apa ? ada lhaaa , jgn sebok ! hahax . weee ~ dh smpai tuh , jln lhaa dqi hjung sini , smpai hjung sana , penatt ! huhu . then , msa na ptah alek , nmpak anis  ! hye anisss ! heee ~ hahax . aku ta bly mknan un , diet ! haha , diet la sgt ! sbnqnya na bli es blnded , tp dh abes ! sedey aeh ! ):  tappa lah , beli milo es jaaa ! heee ~  makcik , milo es satuuuu ! :D 

na blik dh nie ,,, so siap sdia la na start ceria ueh . kan dya ta sehad , kna la start cqa manual . start sekaly , dua , tiga , empat , lima enammm ! woyyy ! taley start lak dahhh ! adoiyyyy ! tappa2x , rehat sattt . then , try lagiii . 1,2,3,4.... taley jugakkks ! rehat lagi , start plakkk . taley jugakkks ! hmmm ! then , kol ayah . " ayah , ceria taley start . " " haa , tappaa , satg ayh pi " okayyy , wait ! 
ayah smpai , dya start . boleyy ! hok alowhh ceria niyhhh ! tadi awat aku uat , taleyy ?! saket kaki aku tao dakkk . errrr ! lengoh dah haaa . =.=' 

then , ayh soh bwk dya pi 'klinik' at dpan medan slera ueh . aku un bwk lhaa . smpai2x , 'doc' ueh dh na ttup klnik dyaa . tappa lha , ayah soh tggai dlu , proses esok un tappa . then , doc ueh un bwk la msok dlm klnik dya . doc ueh try start gna starter ,,, boleyyyyy !!! perggghh ! mmg terbaek la kannn ! bqu pgg sket , da boleyy .??  heyy ceriaa ! takod doctor kaaa ??? bqu sntuh sket , da shat ???!! adoiiyyy ,, uat lawak toyy lhaaa .  apa lg ,, aku , mak + ayah gelak ar . hahax . maen2x lhaa ceria oiyy ! sekeh g kottt ! errr ! so , aku un bwk alek la dyaa . yeayy ! dh sihat . alhamdulillah ! tptp ,, esok tatao agy naseb aku cmna . jgn dok uat pqangai sudaaa ! =.=' 
the END ~ ~

heyheyyyyy ! tggu jap ! heee ~ igt ta , ritoo aku ada cita sal mamat ensem yg lwk ueh ?? ngeee ~ 
tadi , nmpak dya lg lowhhh ! hihi ~ nmpak msa tgh tggu ayh mai td . hehe . cm t'kjut lak bla nmpak dya ueh . ngeee ~ ! dya stay situu kott ? hihi ~ winkwink * perlu kea amek tao ?? ta koddd ! malas lhaaa ,, mybe dh 19 ke atas ~ juz 4get it ! (: huhu . tamao cita byk2x sal tuh ! see yaa ! salam . 
* takan baca jea ? LIKE laaa . hee ~ thanx ! <3 *

No comments:

Post a Comment