~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Saturday 9 July 2011

rahsia !

aku ada pkwe ? haha , mqepek ! tak pnah un ada ( kot ) hehe . kwn2x yg tatao rhsia aku , msty kta aku nieyh dah da pkwe . adoiyyy , tadak la weyh ! swear tadak ! it's not the time yet (: 
bila tnya knp kta aku dh da pkwe , nie lah jwpan nya > " cara hg tuh cm dah ada sseorg " . haha , mmg ada un . tp ! bukan pakwe meyhh . uat msa skunk nieyh aku syg family , adk & kwn2x jea . haa ! dpd prasaan syg tuh la aku ley uat ayt2x pasrah smua tuh . tadak un kaitan ngn CINTA . apa kes la kan na cinta2x nieyh ? spm un ta lpas lg . makan pkai pun parents yg tggung lg kott . so , i'm taken but single ! ;)

No comments:

Post a Comment