~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday 19 July 2011

cerita si ulat

tadi petang koy 5lbey , msok blik baring2x jap . then , t'tdo lakk ! koy 6 stgh t'jga , qsa cm na tdo alek . tp , ta jd coz , t'igt kta oqg tua2x " petang ta bek tdoq , ley nnyok " elok lah , dh sejam lbey aku bntai tdoq , bwu na t'igt ! hahax . apa na jd un tatao . so , aku bngun laaa . kluaq blik , tgk mak dok goweng cempedak . weeee ~ mmg tgh lpaq un ! haha . then , aku pi la at ayh aku . tgk dya dok belah buah cempedak ueh . na tao apa yg aku nmpak ?? haha , jeng,jengg2x ! 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
.....tadaaaaaaa !!

 * yummyy2x ! hahax *
bnda alah nie la aku nmpak . =.=' ulat buah ,,, byk wokkk ! nseb kecik2x jaa . klao ta , mmg mggelikan laa ! huhu . ulat nieyh cm ulat smpah tp , yg nieyh dya cm lompat2x gutuuu . aku tnya la mak aku , " mak , ulat nie ta sma ka ngn ulat smpah ueh ? kan ada lalat buah ? sma ja laa , kan ? " mak aku kata , " mna la na tao , ta pi selidik lg punn " hahax . tepat + padat ja jwpan tuh =.=' 

then , dh abes ueh ayh aku lak pggey . " adek , pi amek pnyapu , sapu ulat ueh " hah ?? aku gakk kna uat . adoiyy , dh agk dah ! =.=' tappa lah , uat jea la en . nseb ayh aku ta kta , " adek , pi kutip ulat2x ueh , buang "   haha , pkai ta uat smpai bila2x laaa . so , aku un sapu laaa . na takod apa ? kechik molek ja un . hahax . bukan takod , geli ! ngeee ~ * muka lagend , hati kiut ! * :D 
~ sekian ~

No comments:

Post a Comment