~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Sunday 17 July 2011

wow !!!

wow ! bosan gila kottt ! huhux . mna ksygn aku nieyhhh ?! takan taley mcj kott ??? ta best ar cmnie , hmmm . dqi smlam tggu , ta mcj2x agy pon ............ ! hmmm . na kol ,, takod mama dya yg jwb lakk . haishhh , ini yg aku tension nieee ~ ~ rindu tao dakkk ?! smpai mmpi dah , haaaa ):
tggu on9 at fb un , ta on9 gakk . hisyy ,, start ceria pi umah dya bwu tao . huhux . mcm la bqani sgt ! ngeee ~ haishhhh ! naseb2x . =.='  arghhh ! malas na bletiaq pnjang2x . ***********
~ entah sampai kapan aku harus menunggu ,
 sesuatu yg sulit 'tuk kujalani ! ~

No comments:

Post a Comment