~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Thursday 14 July 2011

aku dan hari ini

aiyarkk !~ td msa oqg pi reherasal utk ary sukan , yg aku at dlm mkmal ta sng dduk kott ! huhux . halaaa , spnjang aku skola at dhas nieyh , ta pnah agy event yg kaitan ngn kwd aku ta masok . qsa cmna ntah td ? pelik ada , mnyesal un ada . huhu . start koy 8.10 , smpai la abes rhearsal ueh , jiwa kacao jaa . hahax , cam ta btoy un ada gakk . ngee ~ tp , sapa yg pqsan , pqasan ar . klao ta , bgos lah . hehe . ermm , aku amek kputusan tamao msok bkn sbb apa , juz sbb time latihan , suka ngt men2x ! malas toy laaa =.=' tp , dh ta msok jd cmnie plak . ta ketahuan ! huhu . plus ,, kadet bomba mmg cmtuh un sejak azali lgi . hahax , dri aku mula2x joined kadet tuh , smpai la skunk ta abeh2x ngn prangai ueh . dh jd trun tmurun dpd abg2x + kkak2x snior yg dulu kala kottt ? =.=' tptp , time btoy2x pnyaa , ley uat leklok plak ! haishh , smngat b'tnding kah ? huhux . macam2x ! (:
hmm , msok jea lah . taon nie last ! (: so , kita enjoyyyy ! hihi ~
shhhh ! na tao satu rasia taa ??? actually ,,, sy na msok sbb dya ! hihi ~ rahsia2x ! ngeee ~
so , the conclussion is ,,,, i'm gonna join all of you ! fullstop ! :D

No comments:

Post a Comment