~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Sunday 10 July 2011

bosan + borink = rindu dya !

hri nie , borink gila kott . act , bkn hri nie ja aku rsa cmnie , ley kata kan hari2x aku bosan klao ta mcj nan dya ! dh la 2mggu skly bwu ley mcj , tu un blum tntu agy . hmm . knp jd cmnie ?! seksa jiwa kott . even aku tao nie un bkn khndak dya tp ,, tlg la paham ! sedey toy la . hmmm ! rsa cm na klua gy mne2x jea , hilngkan rsa yg ntah ape2x nie . tp , panas plak cuaca dluar sana tu haaa . plus tadak hala tuju plak en , lg la malas den na mgeluarkan diri dri rumahku syurgaku inih ! =.='
haishhh , ari nie dh na abes , esok isnin dah . i'm gonna miss you kott ! even slalu jmpa . huhux  |: hope dy pun rsakan yg sama . hihi . winkwink*  <3
~~ kerinduan ! ~~


No comments:

Post a Comment