~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday 25 July 2011

ceria oh ceria !

sedeyyy ! dya msok 'spital' lowhh . saket apa un tatao ! hmmm . tba2x ja uat pqangai , adoiiyyy ! bila plak na sehat entah ? susah,,susahhhh ! cepat la sehatt ! hmmm .

heyhey ! i'm not talking bout someone okay ! haha , juz my beloved CERIA ! yg kaler itam oren tuh . takan tatao kott ? haha , senang + mudah na knai ! kdg2x , oqg gelakkk =.=' tapi ! ada jugak yg ckp comey ! ( : apa2x jea lah ! asalkan aku bahagia dgn dya , hampa jeles apa ?! errr ! 
haishhh , cmna la ley jd cmnie plakk ? ta ckop mkn kaa ?? suda2x la saket tuhhh ! meh balik meh ! ^^'
mencintai kamu penuh rasa SABAR !

No comments:

Post a Comment