~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday 12 July 2011

Aku dan Milo Ais




milo ais , butterfly .
bird2x , kangkung ! haha .


milo es satuuu ! hihi .
tatao lah knp aku suka + love + likelikelikelike , like jea ? ce komen ! haha . tatao lah knp suka ngt mnum milo es skunk nie . dlu mmg aku pnah ska , smpai kan stiap kli mkn kat luaq , msty order milo . tp , ada la satu hri tuh rsa cm na t'mun*** pas mnum ueh so , thats why lah ta mnum dah . =.=' TAPI ! semenjak , dua menjak , tiga menjak nieyh , asyek na mnum milo es jaaa ! tiap2x mlm order at kkakuh yg keja then pulangnya malam . haha , nseb kao lah kan . p'mntaan adek , kna tunaikan ! hihi . plus plakk , milo yg dya bli tuh A+ habaq hanggg ! haha . ta caya ? ce tgk kat facebook den , bp kali dah den order at dya milo . hehe . tp , kdg2x ta dpt gakk . sedey wokkk ! :'(


ehhh ! ce tgk yg nieyhh >>


nie milo es tabur .
 pergghhh ! klao dpt yg nieyhh , mmg A++ la habaq hangg ! nie aku bqu tgk at tenet jaaa , sblum nieyh tatao un . huhux , ktggalan bas rapid penang 604 btoy la aku nie , kan ? ): apapa pun , nnty aku na try gak mnum ! tp , klao ada spa2x blnja rsanya lg sedap kot ? haha . sapa na blnjaaa ? agkat keyboard andaa ! hoho . aiyarkkk ! dh lwat mlm lowhh . lg lma aku tules sal bnda alah nie , lg rsa cm na order milo es jaaa ! satg ta pasai2x pic nie aku print , rbus , then mnum ! hahax ( kegelongan sudaaa ) . so , i gotta go to sleep ! salam . 

No comments:

Post a Comment