~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Wednesday 13 July 2011

missing !

tadi sblum gy solat zohor , dya tggu aku at tgga . igtkan na gtao smthink , tp juz na bg cokolat ! hehex . <3
ckolat cadbury oww , igt besa2x ? hahax . bukan na bgga , juz t'haru ! bkn sbb mhal , even dya bg ckolat seposen un , ttap akn rsa t'haru ! (: ptg td plak , jumpa dya agy ! hihi :D sonokkk ! then , tnya ar dya sal ckolat ueh . tba2x t'igt , dya ada migrain ! mna ley mkn ckolat ngt .! haishhh , geqam gak lah . dh tao ada pnyakit , mkn gakkk . na maqah , ta sampy aty coz dh fbret . haishh , saket nnty , spa ssah ? den gak yg susah aty , tao ?! ): huhux . haaa ! dlm dok sembang2x tuh , saifulina azwani nmpak plakk ! adoiyy ,, sah2x esok aku kena paku agy . =.=' tp , biaq ar at dya , aku ta kesah un , jnjy ta lebey2x sudaaa . siyez , sikit un aku ta amek aty ngn unk ! (: time na alek , pas salam ueh , dya gngam tgn sy , kuad ! ngeee ~ sakit sikit coz pkai cincin . huhux =.=' tp tappa , ta kesah un (: klao ley , tiap2x aqy na jmpa ! tptp , msa ta mngizinkan , hmm ): missing you rite now !! |:

No comments:

Post a Comment