~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday 18 July 2011

terharu !

ermmm ! rsa terharu coz dpt tao smthink yg aku igtkan dah tadak dlm kmus hdup dia . aku igtkan dia dh ta aggp aku nie apa2x dah . igtkan dia juz aggp aku kwan besa , but nope ! smlam , aku t'hru coz dia ckp dia still ***** . ary nie plakk , aku dpt tao yg dya still aggp aku **** dia ! (': tp , knp la dia jadi biskut sblum nieyh ? sbb tu la aku jd cm mlas na pk sal dia sgt . aku jd cnfiuse dgn sikap dia ueh , hmm . tp , skunk aku dh tao and aku rsa terharu sangat2x ! (':
aku na mntak maaf sgt ngn dia coz uat tatao at dia slama nie . msty dia tqsa , en ? tapi , dlm diam aku amek tao sal dia sbnaqnya . even ta smua bnda aku tao tp , aku try utk amek tao . yaa , mmg aku ngaku , smua nie jd sbb aku sndri . aku yg caqi msalah . bila rhsia dh pcah , bqu la kalot . hmmm . maaf ! maaf ! maaf !
skunk nie , aku dh tao bnda btoy . so , insyaALLAH , aku akn cuba utk adil dan saksama ! (:
~ ~ jangan jadi biskut lagi , oke ? ~ (;

No comments:

Post a Comment