CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday, 19 September 2011

SEDIKIT KATA INDAH

aku suka baca dan hayati kata-kata yg leyh uat panduan . kdg2x , aku reka sndqi ayt tuh . haha . so , nk kgsi sket dgn anda smua . baca + pham kan , okayy ? (:
kata-kata dpd si jejaka ,
" kalau dalam hati saya ada rasa sayang , sayang itu untuk awak . kalau saya rasa bahagia , kebahgiaan itu untuk awak dan kalau saya tersenyum , saya tersenyum kerana awak "
" awak , dalam ruang kehidupan saya , saya lah ADAM paling bahagia jikalau dikurniakan HAWA seperti awak . dengan cinta dan redha Ilahi , sudikah awak jadi bidadari saya , melengkapkan tulang rusuk saya ?
wanita menjawab " saya akan jadi bidadari yang sentiasa mencintai awak "
doa si jejaka untuk wanita yang dicintai ,
" ya ALLAH , aku mohon padamu , SAYANGilah , CINTAilah dan REDHAilah wanita ini kerana aku amat mencintainya , keranaMu . amin . "
ya ALLAH ! seqonok + bahagia kan klau dpt knal llki yg dpt bimbing kita kejalanNya ? (: cuba byg kan , kata-kata nie kluaq dpd mulut , dan lahir dpd hati jejaka yang ikhlas menyayangi kita kerana ALLAH , qasa2x leyh mngalirkan air mata tak ?? hee ~  aku dpt bayangkan ! ('':

p/s :: kalau nak bahagia , jangan cinta pada kelebihannya saja . belajarlah juga mencintai kekurangannya . kerana kekurangan itu yang membezakan dia dengan orang lain (:

Monday, 12 September 2011

Bila Hati Dah Sayang !

wow ! memang touching . (: huhu
heyy ! kenapa eyk ? even kita maqah kat oqang tuh , kita tetap nak jumpa dya ? bila dya takdak kat depan mata , wahh , maqah gila niyh . tapi bila dah nampak dya daqi jaoh , hilang teqos ! lupa abeh apa yang membara dalam haty ueh . sebab pea ? meh nak gtao . ehh ,, aku tanya , aku yang jawab niyh ? haha ;D whateva ! 
oke , kenapa ?? sebab ,, kita sayang dya (: tu jea lah jawapannya . sayang ,, ! bila haty dah sayang , apee pon tak boleyhhh ~ apa yg tak boleyh nya ? haa , meh nak gtao . 
  1. nak maqah ? tak boleyh , satg dya meqajok .
  2. nak uat taktau ? tak boleyh , satg kita yang saket .
  3. nak meqajok ? tak boleyh , satg belom tentu dya nak pujok . ( kan? )
  4. nak uat pekak , buta , tuli , bisu ? tak boleyh , satg maken menjadi . 
  5. nak uat nasi goreng balek @ balas dendam ? jangan ! oqang yang b'dendam , hidup nya tak penah aman . (:
so , apeee pon tak boleyh , kan ? (: 
nak uat cmna , BILA HATI DAH SAYANG ! huhu .
btw , penah qasa ? kalao penah , LIKE lah . hee ~

Friday, 9 September 2011

Need You !

lama tk update blog niyh . ~ ~ ~
uqmm ,, knp ntah tba2x ja qsa tk sdap hty ? maybe sbb tdy ~ sbb pea ? sbb tu lahhh ! sndqi cqi psai , sndqi tggung lhaa . gtay ngt nk bg , pdn mukaa ! hurmmm . hope tkkan mngubah apa apa ! 
Need you rite now ! :'(

Thursday, 1 September 2011

kenapa yaa ?

heyhey ,, knp yaa ? thun nie lain dpd yg lpas2x . tk rsa apa-apa ! kenapaa ? hurmm . mood pun tk bp nk baek sgt . asyek qsa cm nk mqah oqqg jewk . nk klua uma pun mlas ! klau tk , 1st day raya ,, smpai abes cuti ,, penoh jadual haa . tension apa tktau ? hurmm .
need you by my side rite now ! :/