CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday, 12 September 2011

Bila Hati Dah Sayang !

wow ! memang touching . (: huhu
heyy ! kenapa eyk ? even kita maqah kat oqang tuh , kita tetap nak jumpa dya ? bila dya takdak kat depan mata , wahh , maqah gila niyh . tapi bila dah nampak dya daqi jaoh , hilang teqos ! lupa abeh apa yang membara dalam haty ueh . sebab pea ? meh nak gtao . ehh ,, aku tanya , aku yang jawab niyh ? haha ;D whateva ! 
oke , kenapa ?? sebab ,, kita sayang dya (: tu jea lah jawapannya . sayang ,, ! bila haty dah sayang , apee pon tak boleyhhh ~ apa yg tak boleyh nya ? haa , meh nak gtao . 
  1. nak maqah ? tak boleyh , satg dya meqajok .
  2. nak uat taktau ? tak boleyh , satg kita yang saket .
  3. nak meqajok ? tak boleyh , satg belom tentu dya nak pujok . ( kan? )
  4. nak uat pekak , buta , tuli , bisu ? tak boleyh , satg maken menjadi . 
  5. nak uat nasi goreng balek @ balas dendam ? jangan ! oqang yang b'dendam , hidup nya tak penah aman . (:
so , apeee pon tak boleyh , kan ? (: 
nak uat cmna , BILA HATI DAH SAYANG ! huhu .
btw , penah qasa ? kalao penah , LIKE lah . hee ~

No comments:

Post a Comment