~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday 19 September 2011

SEDIKIT KATA INDAH

aku suka baca dan hayati kata-kata yg leyh uat panduan . kdg2x , aku reka sndqi ayt tuh . haha . so , nk kgsi sket dgn anda smua . baca + pham kan , okayy ? (:
kata-kata dpd si jejaka ,
" kalau dalam hati saya ada rasa sayang , sayang itu untuk awak . kalau saya rasa bahagia , kebahgiaan itu untuk awak dan kalau saya tersenyum , saya tersenyum kerana awak "
" awak , dalam ruang kehidupan saya , saya lah ADAM paling bahagia jikalau dikurniakan HAWA seperti awak . dengan cinta dan redha Ilahi , sudikah awak jadi bidadari saya , melengkapkan tulang rusuk saya ?
wanita menjawab " saya akan jadi bidadari yang sentiasa mencintai awak "
doa si jejaka untuk wanita yang dicintai ,
" ya ALLAH , aku mohon padamu , SAYANGilah , CINTAilah dan REDHAilah wanita ini kerana aku amat mencintainya , keranaMu . amin . "
ya ALLAH ! seqonok + bahagia kan klau dpt knal llki yg dpt bimbing kita kejalanNya ? (: cuba byg kan , kata-kata nie kluaq dpd mulut , dan lahir dpd hati jejaka yang ikhlas menyayangi kita kerana ALLAH , qasa2x leyh mngalirkan air mata tak ?? hee ~  aku dpt bayangkan ! ('':

p/s :: kalau nak bahagia , jangan cinta pada kelebihannya saja . belajarlah juga mencintai kekurangannya . kerana kekurangan itu yang membezakan dia dengan orang lain (:

No comments:

Post a Comment