CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday, 18 October 2011

kisah atau tidak ?

bila anda buat somethink yang buat si dya terasa hati , tapi  dya cakap ,, " suka hati awak lah nak buat apa pun
apa yang anda rasa kalau orang yang anda sayang , cakap macam tuh ? tak terfikir kea yang dyaa ,,
  1. mungkin dah takde rasa nak ambik tau tentang anda 
  2. mungkin dh takde rasa cemburu
  3. mungkin dya tak sanggup nak marah anda  
  4. mungkin dya taknak layan perasaan tuh sebab dya taknak membenci anda 
  5. mungkin dya memang penyabar ! 
semua tu mungkin sajaaa . tapii ,, bila dya tkde rsa cemburu , mungkinkah dya dah tkde rasa sayang ? ermm ,, tktau lah . mungkin jugak .  sebab ,, CEMBURU tkkan ada tanpa rasa SAYANG . kan ? so , fikir2xkanlah . jangan smpai dya dh tkde rasa cemburu ~ (:

No comments:

Post a Comment