~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Saturday 29 October 2011

erti mengHARGAi .

tau ark apa yg perlu utk uat someone yg kita syg rasa diri dya diHARGAi ?? niy juz pndangan aku ,, klao membantu , sila LIKE ! (:

dya akan rasa dihargai ;
  1. bila dya adalah insan pertama yang kita cari untuk berkongsi masalah atau cerita . 
  2. bila dya insan pertama yang kita cari untuk mintak tolong .
  3. bila dya hulurkan pertolongan , kita tak MENOLAK ! 
  4. bila dya dapat tau kita cuba buat apa yang dya selalu buat . 
  5. bila dya tau yang kita selalu tanya kat kwan2x dya tentang dya .
  6. bila dya bagi sesuatu , kita tak MENOLAK ! even benda yang entah apa apa (:
  7. bila dya dpt tau tanpa kehadiran dya , kita tak berapa nk happy .
  8. bila kita tau apa yang dya suka ( mkn , mnum , dll )
  9. bila kita tak lupa something yang dya hope kita akan ingat ( birthday , or event2x yg laen )
  10. bila dya tau kita sanggup buat apa saja asalkan dapat jumpa dengan dya .
  11. yang paling senang ,,, bila dya tau yang dya memang diHARGAi !!! (^^,)
diHARGAi ! bkn slalu bleh rsa diri dihargai . tp klao skali rasa tuh , memang happy teramat sangat lhaa ! tk pyah nk gtao kt dya " sy hargai awak " tp juz dgn klakuan pun dh bleh tnjuk kt dya yg kita hargai dya . setuju tak , bukan selalu kita boleh rasa yang diri kita dihargai , kan ? bila rasa dihargai , dlm masa yg sama kita tau , kita jgak penting bg dya !
p/s :: hargailah dya selagi dya masih milik kita !

No comments:

Post a Comment