CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday, 12 July 2011

patut + wajarkah ?

cikgu A**** ! aku tatao lah knp cegu nieyh b'sikap agk kejam , even bkn dri segi fzikal . tp , bg aku dya t'lalu EMO dlm mngajaq ! ada ke ptut , dya pggey ank2x murid dya kereta L***U ?! juz sbb kmi uat kja ta siap agy , dya sggup pggey cm ueh . tao la kmi nie nyusah kan dya sbb uat kja lmbat tp , knp dya na emo ngt sampai cm ueh ? biaq lah dah kmi tamao dpt A dlm sbjek dya , yg dya sebok ngt np hah ? dh la kmi nie ta mnat ngn sbjek dya , ley plak uat cmtuh . lg ta minat ++ ar ! errr ! dh la pksa , pas ueh na kja dya siap la2x tu jugakk . kmi robot kah ? dya ley la kta bnda tu sng coz , dya dah trer . ce jd cm kmi nie haaa , grenty dya un bebai . =.=' !
pada pndapat aku la kan ,, klao dya ta seEMO mcm tuh , msty kja jd sng . kmi ta kalot , dya un senang . nie ta , asyek na mqah2x jaaa , apa kes ? sesungguh nya , MARAH itu dari SYAITAN ! dan maka ituu ,,! haaa na ceramah dh ar nie . ngeee ~ haishh , naseb la bkn aku yg kena cop kereta L***U tuhh . klao ta ,, mao bengkekk jea aty nieyh ! huhu ,, sabor2x ! namun ! yg dya kta ueh , kwn2x aku kott ! errr ! geram3x ! =.='
plus , bnda nie bukan sekali , bukan dua kali , tp dah berkali-kali terjadiiiii ! klao parents pi mngadu at pngetua , mao kna pndah cegu ueh ! tp , ksian lak en at dyaa , na kna hidup scara nomad lak en . so , kita tggu jea lah apa na jd thun2x yg akn datangg . =.='
kpd yg b'knaan ,, jgn lah b'sikap begituuu ! haishhh ~ oke lah , sekian saja luahan hati utk hari nie ~~
p/s : kpd form1-form3 ,, kalao ta minat melukis + mewarna , bek bljaq elok2x . jgn amek PSV ! bukan na hasut , juz p'ingatan . pilihan kat tgn kalian !~

No comments:

Post a Comment