~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Saturday 23 July 2011

indescribable

aku tak tahu apa yg kurasakan ,
dalam hatiku saat ... entah !! hmm .

jiwa kacao la weyh ! tatao ar knp . mgkin tao , tp mlas na gtao ( : semalam , tdoq un ta ksyuk asyek t'jga jaaa .  ( tidoq pon ada ksyuk ka ? tatao lah ! ) ermmm , apa ntah yg aku dok pkiaq sgt sal 'bnda' tuh . t'jga ja , twos igt sal tuh . kenapa , qisao ka weyy ?? apa yg aku dok qsao ?! bnda tu ttap akn t'jdi satu aqi nnty ! so , let it be . 
let it be ?!!! hmmm , i don't think so ! lpas aku dpt tao , siyezz ,! aku kcewa + sedey + maqah . ): tp , aku tamao halangg . fitrah mnusia , takan na halang plak en ? tapi ,,,,,,, hmmm ! apa yg aku rsa skunk , mmg btoy2x kcao fkiran aku . qitu dh jd dah skali . amek msa 2,3 hqi gak ar otak aku na 'remove' apa yg aku pk ueh . pastu dh oke , skunk yg len plakk wjud . bila plak na oke eyh ?? hmmm . aku mmg nmpak besa , tp yg tao ,, DIA saja ! ( ':

its all bcoz negative thinking ! hate it damn much ! errgghh ! i'm tried to think positve but , i can't !! why , why , why ??!! u know what ?! bcoz of you , my 'fire' was chnged it's clour ! ) : 
please ! go away from me . let it remain lit !! 

No comments:

Post a Comment