~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday 19 July 2011

tidak mewujudkan diri di sekolah

haha ~ ary nie aku ta pi skola ! sbb ? penat mnjelajah GUA TEMPURUNG la knon . pdahal ta pnat mna pun . hihi . mmg ta pnat tp , qsa saket2x bdn lowh . gila pnya extreme msuk situu . tatao na explain cmna . tappa , nnty aku msokkan gmbaq2x msa at sna . na msukkan skunk , pic smua ada at kwn lg . so , taley ar . ermm , aku ta pi nie bkn sbb pnat un tp , ada sbb len . huhu . klao ta , mmg na pi ! ley jmpak budak ueh , rindu ! gila2x kot ! dh la sblum tu ta mcj lnsung . ahad mlm , kol twos ar . mula2x , gna ncet sndqi . kdid abes , guna ncet mak plak ! hahax . mentang2x la gna line , dkat 2jam gak ar aku gna ncet beliau . hahax , bil melambong , mampos den ! tp , na uat cmna rindu pnya psal ! huhu , mula2x ueh rncak ar . majok la apa la smua ada . hihi . lama2x , slow ar . apa yg slow ? aku la slow ! energy dh low dah , ngantok ! tapi , gagah gak na ckp . hihi . ckp un mleqet , dya ta pham then aku na kna ulang byk kali ! hoho ~ dya soh aku tdoq , aku tamao ! dh ueh , dok gelak2x at aku lakk coz lawak dgq aku ckp cam ta lqat  =.='. tp , mmg taley na nafi kan laa . aku klao ngntok , mmg malas na bkk mlut . tu yg ckp un mleqet . ngeee ~ koy 1 lbey bwu aku mngalah . bhahaha ~ smalam lakk , dya tnya esok pi skola ta ? bila aku jwb ta , twos uat muka sedey . huhux , sowie sgt2x ! bukan saja tamao pi . hmmm . then , aku gtao agy ary rabu un ta pi gak coz ada sminar sains smpai koy tiga petang . lg la dya uat sdey , huhux . then , saja ar usik . kata at dya , khmis un ta pi coz na pi mna ntah . dya kata " asyooo ,, tappalaaa . " hahax , ayat sedey ! dh ueh , gtao ar khmis ngn jmaat tadak apa so , ley pi skola (: snyum lak dya ! haishhh , suka la tuh ! hahax . tptp ,, aku lupa laaaa ! ary jmaat aku ta pi skola ! hmm . means , ary khmis jea lah ley jmpa un . adoiysshh ! cmna la aku ley lupaa ?! hmmm . ary khmis un blom tntu agy ada msa ! mintak2x , boley ! dh la na bg bqang eyh . hihi ~ wokey lah ! jumpa lagi di next post ! ~ ~

No comments:

Post a Comment