~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Thursday 18 August 2011

tak terungkap !

kdg2x ,, perasaan tk dpt nk diungkap dgn kata2x . sbb pea eyk ? entah lhaa . tptp ,, bgi aku ,, bnda tuh tkley nk diluahkan sbb ,, TERsangat-sangat sayang , rindu , + ape2x jea lah . klau luahkan pun , ttap rsa tk puas , kan ? tp , klau pndam jea , lg lah t'sksa jiwa . kdg2x tuh , smpai ley nngis , toi ark ? kan,kan2x ? hee ~ 
so , nk uat cmna eyk ? uqm , uat tktau ? tak buley ! nk luahkan ? tkut tk ada yg memahami . hurmm . nk uat pea niyh ?? haa ! lyan lagu jiwang ! perghh ! mmg terbaek lha kan ?  lyn perasaan ! hahax ~ tptp ,, ley jd sedey plak klau lyn lgu2x cmtuh . ) :  hurmm . so ,, wht should i do ??!!!
 tell me please ( :
missing you rite now .

No comments:

Post a Comment