CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday, 15 August 2011

sukar nak diduga !

kerisauan dalam kebahagiaan ....cmna nk mula eyk ? uqm , ntah lhaa . aku heypi coz , oqg tuh dh blik . tapii ! ada smthink yg uat aku qsau . 1st ,, aku tktau cmna nk jd adil ? tptp ,, tk kesah sgt yg tuh . yg aku qsau skunk ,, qsa cm ada oqg nk tkam aku dpd blakang ! tp knp ?? aku ada uat salah kaa ?? mybe dy bkn nk tikam tpi ,, nk blas dndam ! dendam ?? knp plak ? apa yg aku uat , smpai nk b'dndam bagai ?? apa yg aku tau ,, aku dh sebaek mgkin jga prasaan dya . tk pnah t'lntas nk caqi psai sbb aku tau dya ueh cmna . knp tba2x ja dya uat cmtuh ?? tkkan saja2x dya nk berkelakuan cmtuh plak ? pelikk ! uqm ,, siyez ! apa yg hg uat tuh ,, bg aku qsa cm terancam kott ! knp weyhh ?? aku ada kcau hg ka ?? sorie lha klao hg b'tndak cmtuh sbb aku kcao **** hg tuh . tptp ,, aku bkn kcao pun . aku juz smbang besa2x sbgai kwn kpd ***** dya . tk lebey pun ! uatpa aku nk lyn lbey klao aku pun dh ada ?? hurmm .
 tapii ,, tu klao sbb tuh . klao sbb len , aku tktau lhaa kan . uqm ,, tptp ,, siyez aku tktau knp hg cmtuh . hg tau ark ,, apa yg aku dgq ,, apa yg aku nmpak ,, mmg btoy2x uat aku jeleshh ! even bnda tuh sikit jaa tpi ,, jlesh aku mggunung kott ! juz mlas nk lyn prasaan jaa . hurmm . tk kesah sgt lha klao juz dgq dpd mlut hg ,, tpii ,, bla dh oqg tuh sndqi yg gtao apa yg hg uat ,, mmg aku tkley tqima . tptp , dy kta tu smua tkdak apa2x then , sqoh aku p'cya . oke ,, aku p'cya dya . tpi ,, nk cya kt hg ,, qsa cmna ntah ? mybe aku p'cya tpi ,, aku terkilan ! tktau lah knp ! hurmm .
td plak ,, hg smbang ngn dya rncak jaa . mmg lha mmber dya pun ada . tptp ,,,? hurmm . dyaa ! dya pun cm saja nk bg aku jlesh ,, kan dyaa ?! oqg tau dy nmpak oqg dok tgk dya smbang ngn beliau tuh . tp , sja uat2x tk nmpak ,, kan ?? uqm ,, klao btoy dya tk nmpak oqg niyh dok tgk ,, tkpa ,, oqg maafkan ! tptp ,, terkilan ! coz ,, ngn oqg len leyh ja smbang rncakk ,, kan ? hurmm , sabaq jea lhaa ~ hurmm .  anda plak ,, cm takod2x ja nk tgoq aku ,,? awat , ada uat salah ngn aku kaa ? huqmm ! so ,, aku pun cm mlash lha nk tgoq sgt td . sorie lhah anda , klao anda terasa . tptp ,, sy lgi terasa ngn anda  ! ):
uqmm ,, aku hqap sgt apa yg aku qsa ny juz prasaan aku ja . sbb ,, aku tkmau ada msalah ngn sapa2x . 
hope so !!! ( ':  

No comments:

Post a Comment