~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Saturday 20 August 2011

lega sikit !

alhamdulillah ,, lega sikit rsa bla dh luah apa yg dlm aty niyh . (': 
td ,, dh cita apa yg aku rsa niy kt anis ,, thanx ya anis ! (: 
ya ALLAH , tk sgka dya still mcm dlu . aku igtkan dya dh brubah . hurmm . aku cba kwn ngn dya even aku tau rsiko tuh tggi . aku tk kesah pun apa yg oqg kta sal dya sbb bg aku , slagi dya tk kcao hdup aku , uat pa aku nk msuh2x ngn dya , kan ? so , aku try jd kwn utk dya . kwn yg bleyh dgq cita dya ,, yg bleyh tlg dya klau ada msalah . smpai lah satu hri , aku rsa hajat aku tuh t'capai ,, alhamdulillah ! (':

tptp ,, knp tba2x dya uat cmniy kt aku ? even bnda tuh blum tntu btl tp ,, mmg dpt rsa lha niat dya tuh . tlg lha ,, jgn uat mcniy kt aku ? aku tkmau msam muka ngn hang ! taksuka ! aku tau hg baek , kan ? (': 
*akumintakmaafkalauakuadabuathangsakithati* 

No comments:

Post a Comment