~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Monday 22 August 2011

di saat itu saja !

ya ALLAH ! setiap kli aku tgk , setiap kali tu jgak lha akn wjud satu perasaan yg aku btl2x tk suka ! smthink yg ley uat aku qsa cm nk mqah smua oqg . qsa nk mmberontak pun ada . hurmm . klau iktkan aty ,, nk ja aku b'trus trg . tp tkley ! tkdak kkuatan nk uat smua tuh . hurmm .! :/ kdg2x ,, aku cba tngkan diri dgn snyuman . mnjadi lha jugakk even dlm hty tu DIA saja yg tau . bkn apa ,, prasaan niy klao lyn sgt2x , ley uatkan satu perhubungan tuh retak then , tggu msa nk pecah ! nk kea cmtuh ? hisyy ! tkmao aeh ,, tk sggup kott ! huhu . so , apa yg aku uat juz sabaq ! sabaq jea mmnjangg ! even aty sket gyla2x ! tp ,, wisau gak lha klao tba2x thap ksbaran aku tuh tercabar ! sbb bg aku ,, "perasaan tak suka @ benci akan wujud bila tahap kesabaran aku diuji !" satu lgi ,, " berhati-hatilah dengan kemarahan orang yang sedang BERSABAR " sbb ? sbb nya ,, kemarahan org yg tgh sbr tuh ,, lg trok dpd org yg sng mrah a.k.a panas baran ! wouww ,, buley byg ka ?? so , renug2xkan dan selamat beramal ! ;) huhux .

haishhh . tktau lha cmna nk laqi dpd prasaan niyh ! hurmm . 
buley tk klao mata aku nie buta utk saat2x tertntu ? so , tk prlu lah aku nk saket mata , hati , jiwa , raga lg dh . huhu . aku tktau lha knp slalu sgt aku rsa cmniy . hurmm . jom , tlg doa sat ? (:
yaALLAH , di saat p'kara itu trjadi dihadapanku ,, kau tutup lah mataku ya ALLAH ! agar prasaan benci tk akn wujud dlm diriku dan di saat hatiku t'gerak utk melihat ssuatu yg mnyakitkan ,, kau alihkan lah perhatianku yaALLAH ! ssgguhnya ,, aku tkmau ukhwah yg t'jlin nie ptus hnya disbbkan perasaan marah , saket hati atau cemburu . aminn ~ ! (':
di saat itu saja ! (':
thanks foe da 'doa' ! <3 

2 comments:

  1. bsr skit tlisn x nmpk...biaselh rbun...nk bce x nmpk!!!hahaha...lol

    ReplyDelete
  2. haha . tk best lhah bsaq2x . tkdak prvcy ! bsr kan sndri lah yea ? ;)

    ReplyDelete