~~ assalamualaikum ~~

CINTA

Saya tak kisah kalau tak dijodohkan dengan orang saya cintai, tapi saya harap jodoh saya akan mencintai saya dengan seadanyaa :'))
*Cinta hatiku hanyalah lelaki yg halal untukku*

suka ? klik like !

Tuesday 26 March 2013

Kau Anggap Apa?

Entahh? Entah dia perasan atau tidak ketiadaan aku dalam masa beberapa hari niy? Mungkin perasan, tapi dia tak kisah? Mungkin jugak dia kisah tapi dia diam? Bicara dari hati ke hati tak pernah ada antara kami. :'// Bagi aku, semua tu akan menyebabkan sesuatu perhubungan tu jadi terlalu complicated! Bukan tak pernah suarakan, pernah. Tapi, entahh. Mungkin cara kita berfikir tak sama? Dan pendapat kita berbeza? Mungkin jugak cara berfikir sama, tapi tindakan kita berbeza? Entah lahh. Mungkin jugak kita niy yang terlalu banyak berfikir hinggakan menimbulkan rasa yang negatif? Hmm. Semuanya ENTAH & MUNGKIN ! :'//

# aku takkan pergi bila kau anggap aku ada # :'>
*SalamKeresahan, SaraRadzi.  ♥ 

No comments:

Post a Comment